Let's go Asia!

16 oktober 2015 - Joure, Nederland

16 oktober,

Een dag waar ik al heel lang naar uit kijk en die in m’n agenda staat als: Journey to South – East Asia! ‘Alles’ is geregeld, m’n e-mail afwezigheid staat op het werk ingesteld, de backpack is ingepakt, m’n reismodus staat aan.. let the adventure begin!

Een nieuw avontuur na Spanje en Australië, een werelddeel wat ik de komende 10 weken mag gaan ontdekken. Van Singapore naar de Filipijnen, vakantie, reizen en helpen op een basisschool in Palawan.

24 december, de dag voor kerst kom ik weer terug.. Maar tot die tijd ben ik gezellig te volgen op deze reislog, waar ik mijn verhalen, routefoto’s en video’s zal delen en jullie op de hoogte zal houden van mijn avonturen.

Leuk dat je me volgt!

Simone en ik stappen straks in het vliegtuig en kunnen niet wachten om Amber en Joost weer te zien.. tot snel!

Tút Titia

Foto’s

11 Reacties

  1. Paula:
    16 oktober 2015
    Een hele fijne en mooi tijd toegewenst. Pas goed op jezelf en lekker genieten van al het moois om je heen.

    Dikke tut van ons
  2. Jan en anke:
    16 oktober 2015
    goede reis samen. we lezen de komende weken met je mee!
  3. Janneke:
    16 oktober 2015
    Lieve zus,

    Heel veel plezier daar en geniet:D ik ben benieuwd naar de verhalen. Goede reis. Dikke tut van mij
  4. Leonie:
    16 oktober 2015
    Leuk!! Goede reis straks en have fun tiets :D
    Dikke kus!!
  5. Yvonne Faber:
    16 oktober 2015
    Super leuk!! Ik ga je volgen :)
    Veel plezier en geniet!!!
  6. Tijmen en Nicole:
    16 oktober 2015
    Ha Tiets!
    Wat gaaf dat je op reis gaat!
    Wisten we niets van, maar we gaan je zeker volgen! (Moet je nagaan hoelang 't alweer geleden is dat we elkaar gezien hebben!)
    Geniet er lekker van en een hele goede reis!
    Zet er maar mooi veel verhalen op :-)

    Liefs Tijmen & Nicole
  7. Melanie Portijk:
    20 oktober 2015
    Hoi Titia,
    Ik wens je een hele goede reis toe. Ben benieuwd naar alle leuke dingen die je gaat meemaken. Ik ga je in ieder geval volgen. Veel plezier!
    gr. Melanie
  8. Nicole:
    20 oktober 2015
    Ik wens je een heel mooie reis met veel nieuw te maken onvergetelijke herinneringen!
  9. Marjan:
    21 oktober 2015
    Hey Tiets!
    Het is alweer een week geleden dat je langsreed om afscheid te nemen. Voor mij fijn dat de tijd zo snel gaat. Voor jou hoop ik dat die 10 weken nooit om lijken te gaan en dat je heeeeeel veel gaat zien, beleven en vooral genieten met een grote "G"!! Ik ga met plezier je verhalen lezen!
    Have fun!!
  10. Pjirk:
    24 oktober 2015
    Hee leave!!
    Wat leuk zo'n blog. Kunnen we lekker meegenieten van je avonturen.
    Have fun! xxx
  11. Jildou:
    24 oktober 2015
    Super Tiets! Prachtig avontuur ga je tegemoet! Heel gaaf!! Enjoy!